MENU
Головна » 2019 » Листопад » 4 » ПЕДАГОГИ АНДРІЯШІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ НА ШЛЯХУ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ МЕДІАОСВІТИ В УКРАЇНІ
08:11
ПЕДАГОГИ АНДРІЯШІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ НА ШЛЯХУ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ МЕДІАОСВІТИ В УКРАЇНІ

29 жовтня проведено засідання педагогічної ради на тему «Шляхи підвищення рівня засвоєння здобувачами освіти навчального матеріалу та роль у цьому медіаосвіти».

Директор  ліцею В.С.Позняк проінформував, що Концепція впровадження медіаосвіти в Україні  – важлива складова модернізації освіти, яка сприятиме побудові в країні інформаційного суспільства, розвиткові економіки знань, становленню громадянського суспільства. Головною метою Концепції є сприяння розбудові в Україні ефективної системи медіаосвіти, що має стати фундаментом гуманітарної безпеки держави, розвитку і консолідації громадянського суспільства, протидії зовнішній інформаційній агресії, всебічно підготувати дітей і молодь до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формувати у громадян медіаінформаційну грамотність і медіакультуру відповідно до їхніх вікових, індивідуальних та інших особливостей.

Практичний психолог С.В. Трофименко розповіла про особливості сучасного школяра і підкреслила, що завдання учителя сьогодні – навчати учнів критично мислити, процес уроку зробити більш динамічним, навчальний матеріал подавати в оптимістичному тоні. На уроках варто використовувати  сучасні технології: технологію колективного способу навчання, проектного навчання, проблемного навчання. Доцільно включати інтерактивні форми.

Про використання лепбуку на уроках читання в початковій школі поділилася своїми напрацюваннями В.П. Мельник. Валентина Петрівна розповіла, що лепбук - це гра, творчість, пізнання і дослідження нового, повторення і закріплення вивченого, систематизація знань і просто цікавий вид спільної діяльності учнів та вчителя.

А про роль медіаосвіти в підвищенні рівня засвоєння навчального матеріалу з математики розповіла вчитель математики Н.М. Шевченко. Наталя Миколаївна звернула увагу, що завдання сучасного вчителя навчити учнів не правильно відповідати на питання, а вміти ставити правильні запитання, вчити дітей бути активними суб’єктами, сприймаючи інформацію, а не пасивними споживачами.

Довбенко В.І. поділилася досвідом використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва. Віра Іванівна наголосила, що використання мультимедійних технологій  можливе тільки при інтеграції, залишаючи незмінною саму структуру уроку. Розповіла про комп’ютерні програми, якими користується в своїй роботі   для редагування та зміни музичних записів. Отже, сучасний урок музичного мистецтва неможливий без використання мультимедійних технологій.

Переглядів: 84 | Додав: and-admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar